הובלות משרדים

 

 

 

הובלות משרדים והעברת משרד הם תהליך שונה לעומת הובלות דירות. בעוד שבזמן הובלות דירות יש דגש על הכנה מוקדמת ואריזה של כל פרטי הריהוט השונים כמו גם העברה של ציוד כמו ארונות, מיטות מכונת כביסה או מקרר, הובלות משרדים כוללת בעיקר העברה של שולחנות, כסאות רהיטי אחסון כמו ספריות, כונניות ומחשבים. בנוסף יש לקחת בחשבון שבזמן הובלת משרדים לרוב לא מתבצעת העבודה השוטפת היום -יומית של המשרד, מה שגורם לאובדן ימי עבודה.

כדי לייעל את תהליך הובלות משרדים הובלות גבעתי מציעה שירותי הובלות הכולל צוות פועלים כחול לבן אמין ומיומן שיקצר לכם את התהליך ויהפוך את המעבר לקל ונעים.

העברה יעילה של משרד היא תהליך מתוכנן מראש הכולל רשימת ציוד ומלאי ומינוי עובד או עובדים שיהיו אחראים על תיאום הובלה מול חברת הובלות.

לפני הגעת צוות הובלות לשטח, מומלץ לארוז את הציוד המשרדי כולל הניירת בארגזים או קופסאות מסודרים ומסומנים ולחלק אותם על פי משרדים או עובדים במשרד החדש. יש לסמן על כל ארגז מה תכולתו, לאן הוא שייך ולמי. בעיקר יש לשים לב לסימון מיוחד של ארגזים המכילים ציוד שביר או ציוד אלקטרוני כמו מחשבים, מדפסות, סורקים, וכ"ד.

ניתן לייעל ולזרז את תהליך הובלות משרדים על ידי שיתוף עובדי המשרד וגיוסם למשימה. שיתוף העובדים בתהליך הובלות משרדים מקצר את זמן האריזה והפריקה וכן נותן תחושה של שותפות שחשוב שתתקיים בכל חברה.

אם יש במשרדכם חומר רגיש כמו מידע חסוי על עבודת המשרד, מידע על העובדים וכ"ו שאינכם מעוניינים שיגיע לידיים הלא נכונות או שילך לאיבוד, שירותי הובלות גבעתי ממליצה לשמור מידע זה אצלכם. קחו את המחשב הנייד האישי שלכם איתכם, כמו גם תיקיות של מסמכים חשובים או אישיים, כספות וכספים. גבו את כל החומר שנמצא על המחשבים לפני ההעברה כדי למנוע איבוד מידע.

בשלב הפריקה של הובלות משרדים חשוב לתת הוראות לצוות הובלות גבעתי היכן בדיוק לפרוק את הציוד, איזה ארגז שייך לאיזה משרד, האם יש צורך להרכיב ארונות וספריות ורצוי שבעל המשרד או עובד בכיר יפקח על התהליך.

בעזרת חברת הובלות גבעתי הובלת משרד  הופכת לתהליך קל שיאפשר לכם לשוב לפעילות מלאה תוך זמן קצר.

 

 

 

 

 

בהצלחה!

 

 

​© כל הזכויות שמורות לגבעתי הובלות 

 

 

 טלפון: 0522228237   |  פקס: 077-3293601  |  כתובת : ז'בוטינסקי 47 ,  בני ברק